Máme otevřeno denně od 8:00 do 17:00

Vysokovýkonná laserová terapie

08.09.2022

Vysokovýkonný laserový přístroj HIL laser Firelas Gigaa.

Přístroj Používá emitovanou energii infračerveného a viditelného spektra o čtyřech vlnových délkách (s výkonem) 635 nm (0,2W), 810 nm (8W), 980 nm (10W) a 1064 nm (8W) a díky tomu:

• okamžitá úleva od bolesti
  • urychlení hojení
  • zmírnění / léčba zánětu

Otoky:

Způsobuje vasodilataci a aktivuje lymfatický systém. Výsledkem je zmenšení otoku způsobeného krevním výronem nebo zánětem.

Bolest:

Blokuje buňky, které přenášejí bolest do mozku, a tím snižuje citlivost nervů.

Regenerace:

Fotony světla z laseru procházejí hluboko do tkáně a urychlují buněčnou reprodukci a růst. Laserové světlo zvyšuje energii, kterou mají buňky k dispozici, takže mohou rychleji přijímat živiny a zbavovat se odpadních látek.

Prokrvení:

Výrazně zvyšuje tvorbu nových kapilár v poškozené tkáni, čímž se urychluje proces hojení, rány se rychleji uzavřou a zmenšují se jizvy.

Podpora metabolismu:

Vyvolává vyšší produkci určitých enzymů, vyšších dávek kyslíku a výživy pro krevní buňky.

Spoušťové body a akupunkturní body:

Stimuluje spoušťové body ve svalech a akupunkturní body na neinvazivní bázi a vyvolává úlevu od muskuloskeletální bolesti.

Příklady diagnóz:

Natržené svaly, záněty svalů a šlach, artróza, pooperační stavy, kožní problémy - popáleniny, vředy, akné, jizvy, opary, tinitus, výrony, bolestivá ramena, posttraumatické stavy, kloubní problémy, sportovní zranění atd.

Kontraindikace

Infekční onemocnění, karcinomy, psychotické stavy, aplikace na růstové chrupavky u dětí, těhotné - oblast plodu, aplikace na žlázy, shluky varixů - varikozity, epilepsie.

Cena

Terapie není hrazena pojišťovnou. Cena 1. aplikace je 350 Kč.

Objednávky na: 792302166, fcb: Petr Kott - Fyzioterapie, fyzioterapiepk@seznam.cz